• Aanstaande zaterdag zie je een aantal vertrouwde gezichten voor de laatste keer shinen binnen de selectie.
     
    Remco, Rick, Marije en Ingrid nemen als staf afscheid van de selectie. Mensen die de afgelopen jaren ontzettend belangrijk zijn geweest voor onze selectie, op én naast het veld.
     
    Daarnaast nemen Anoek, Twan, Inne en Mika afscheid van het korfbal. Esmee speelt haar laatste wedstrijd in de selectie, maar blijft gelukkig korfballen binnen de club. Ook Inne blijft betrokken als niet-spelend lid.
     
    Als kers op de taart kunnen zaterdag 1 & 2 kampioen worden dus... Zaterdag is hét moment om ze nog één keer in actie te zien. Kom langs om 14.00 uur, laat je horen en zorg samen voor een mooi afscheid.